Gitarrist GBG - Band & projektmedlemmar - Gitarrforum

Hoppa till innehåll

Foto

Gitarrist GBG

• Vänligen logga in för att svara
2 svar på denna tråd

#1 carlyle

carlyle

Medlem

• Members
  • 247 Inlägg:

Postad 23 januari 2009 - 22:52

Tja!

Vi behöver en till gitarrist nu då den andra gitarristen hoppat av. Vi är i åldern 16-18. Intressaerad av hans plats?

Vi söker en som är: vänlig, schysst, trevlig, samtidigt som seriös kan vara polare med oss.

Som gitarrspelare vill vi att du ska vara:
fingerfärdig, teknisk, snabb, allmänt duktig, trevlig, tålamod även om du troligen är bättre än oss :lol:

Vi är inspirerade av: Avenged Sevenfold, At The gates, judas priest, death, slayer mm.

Vi spelar proggressivt - alltså; barmlöst, kaotiskt, proggressivt, snabbt, taktförändringar, tempoförändringar med mera.

Vill du vara med så vill jag bara att du ska veta att det blir du och jag som gör musiken TILLSAMMANS. I vårt band gör vi som så att vi gör musiken tillsammsn, ingen gör allt. Vi söker ingen som ska sitta å lägga 3 minuter långa solon i varje låt, nej då har du misstolkat grejen. Vi är tillsammans "sologitarrister".

Om det låter intresssant hör då av dig!

Vi repar i partille, men träffar dig gärna i stan å åker tillsammans in till repet.

Vi repar:
måndagar: 16-19
fredagar: 16 - 19
lördagar: 10 - 13 (morgonen)

Hör av dig snarast! Vi är i stort behov av gitarrist!

Mitt band: www.facebook.com/writingthefuture

Vår musikvideo: 

#2 carlyle

carlyle

Medlem

• Members
  • 247 Inlägg:

Postad 23 januari 2009 - 22:54

maila till carlyle-90@hotmail.com
om ni e intresserade.

Mitt band: www.facebook.com/writingthefuture

Vår musikvideo: 

#3 Tengu

Tengu

Nykomling

• Members
  • 5 Inlägg:

Postad 15 februari 2009 - 13:51

Gärna lite mer information om er bandmedlemmar och kanske något exemplar av det ni åstadkommit än så länge. Jag är intresserad av att gå med i ett nytt band, men behöver dock lite mer information, tack! :blink:

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar