Less på både min Pearl & min Hagstrom... - Förstärkare - Gitarrforum

Hoppa till innehåll

Foto

Less på både min Pearl & min Hagstrom...

• Vänligen logga in för att svara
1 har svarat på denna tråd

#1 bluespunk

bluespunk

Nykomling

• Members
  • 31 Inlägg:
  • Interests:mostly reallyreally ooold stuff, aint got no interest in new stuff exept food...

Postad 08 november 2018 - 14:25

Har en Pearl PFT 1200, va som nu menas me de... som aldrig har velat dista & de e ju tråkigt! Volymputten längst till vänster, inom "normal-rutan" hade trillat in nå'n gång i forntiden innan den blev min & nyss skruvade jag fast den men inte blev de nå' dist inte, samma som innan...

Har ju åxå en Hagstrom 510 som diskuterats tidigare här.

Såklart att de finns folxom tycker de e enkelt me el & kan fixa't enkelt men inte jag; vill ju bara lira!

Så jag byter helst båda mot nå'n gammal 100wats gobit men va kan grejjset va värt?

Dom finns i Tollarp & de som gäller e såklart testas, betalas & hämtas på plats! När & om den da'n kommer...

Men som sagt: va e de värt?

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  537.JPG   65,93K   0 Antal nerladdningar

#2 bluespunk

bluespunk

Nykomling

• Members
  • 31 Inlägg:
  • Interests:mostly reallyreally ooold stuff, aint got no interest in new stuff exept food...

Postad 08 november 2018 - 15:21

Tänkte jag skulle kolla Hagströmarn... vår idiotjycke ställde till me'n när hon va yngre & va säker på att hon skulle... ville... Nåja, såg att gallret på baxidan va intryckt åt ena hållet, skruvade baxidan & såg att de vid spolen vackra glastornet hade liknelse me ett torn i Italien + att toppen va trasig.  :wacko: vissa jyx vill ingen ha, tyckte de räckte me att hon sabbat fodralet.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar