Sluta med skitsnacket!!! - Hjälp & förslag till forumet - Gitarrforum

Hoppa till innehåll

Foto

Sluta med skitsnacket!!!

• Vänligen logga in för att svara
1 har svarat på denna tråd

#1 Tommy von Bulldog

Tommy von Bulldog

Forumsräv

• Members
  • 622 Inlägg:

Postad 23 mars 2017 - 08:30

Förklara för mig varför admin påstår att jag inte har tillstånd att lägga in egna bilder här på mina egna gitarrer???

#2 Aminor

Aminor

Veteran

• Members
  • 1 248 Inlägg:
  • Location:Logga in och skicka PM om du vill komma i kontakt med mig
  • Interests:Livslångt lärande, Kunskapsförmedling, Musik i teori och praktik, Gehörträning, Rytmikträning

Postad 23 mars 2017 - 14:36

Hej Tommy!

Du har skrivit en väldigt provokativ rubrik på denna tråd. Jag vet givetvis inte vad du menar när du skriver "admin påstår...". Har du skrivit ett PM till forumägaren och han har svarat att du inte har tillstånd till detta så finns det kanske någon förklaring till att du fått detta svar. Bara för att det är dina bilder innebär inte automatiskt att du har tillåtelse att ladda upp dom till forumet. Det är den som betalar för utrymmet på servern som bestämmer.

Jag har dock aldrig haft något problem att posta bilder i forumet, exmpelvis:

cdorian.png

Är det forumet som automatisk meddelar att du inte har tillstånd så kan det vara ett dåligt översatt felmeddelande som spökar. Om du vill ladda upp en eller flera bilder i ett inlägg måste du använda den "fullständiga editorn". Det finns en knapp nere till höger som du skall klicka på för att komma till den fullständiga editorn.

Det finns en begränsning i diskutrymme för varje användare som är 4,88MB men också en max filstorlek på 1,57MB per bild. Kolla att du inte slagit i taket med dessa två begränsningar.

Om du trotts allt inte kan ladda upp dina bilder så kan du istället lägga bilderna på någon publik bildserver. Då kan du länka till bilderna istället för att ladda upp dem och förbruka diskutrymme på servern som du inte betalar för.

The shortcut to playing the guitar is to take the long way around sometimes!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar