Halloj! - Medlemspresentationer - Gitarrforum

Hoppa till innehåll

Foto

Halloj!

• Vänligen logga in för att svara
5 svar på denna tråd

#1 Catsup

Catsup

Nykomling

• Members
  • 5 Inlägg:

Postad 13 juli 2014 - 14:25

Hej!

Catsup heter jag, ja inte på riktigt men här i alla fall. Spelade i en massa band när jag var yngre, gitarr, bas, trummor + lite allt möjligt. Jag gled in på elektronisk musik under många, många år men har nu plockat upp gitarren igen. Då The Ramones är perfektion för mig så har egentligen inte mitt gitarrspel utvecklas sen jag var 15 typ, men kanske ska bli ändring på det. Så ja, så långt ifrån en virtuous man kan komma, men kul att spela. Gillar den mesta musiken men har en förkärlek till punk. Just nu är jag mest intresserad av att göra drone och ambienta grejer med gitarr. Får se hur det slutar. Hur som helst, kul att vara här.

Mvh Catsup

#2 boogie

boogie

Medlem

• Members
  • 283 Inlägg:

Postad 13 juli 2014 - 20:24

Välkommen!

Här är det som i Hipp hipp: Bara fråga, jag är full av svar.

Haha. Ramones... När jag blir pensionär ska jag ha en gammal bergsprängare på rollatorn med Ramones på fullt och slänga tomburkar på ungdomarna!!!

#3 Zappa-san

Zappa-san

Red mage

• Moderators
  • 1 817 Inlägg:
  • Interests:Cobblestone and Dirt

Postad 13 juli 2014 - 22:47

Var dig själv bara, ingen ska komma och säga att ramones är sämre än guthrie govan liksom, gitarr är ju bara en uttrycksform som vilken som helst. Glöm alla fack å visa gärna upp dina prylar i den stora hemmainspelningstråden :)
But he was a muffin...

#4 martink78

martink78

Gitarrgud

• Members
  • 1 823 Inlägg:

Postad 14 juli 2014 - 13:55

Hej! Intressant, som sagt får du gärna länka nått, det är inte så vanligt med elektronisk musik här..

Vantage VS-695, Ari Pro II SB-600, Fender Tie Dye Stratocaster, Epiphone LP Standard
Yamaha THR10, Laney IRT Studio, Fender Champion 600 RI

#5 kristiang

kristiang

Veteran

• Members
  • 1 112 Inlägg:

Postad 14 juli 2014 - 14:05

Välkommen hit!

#6 Jazzy

Jazzy

Jazzgossen

• Members
  • 1 679 Inlägg:
  • Interests:Jazz, titta på sport och peta i naveln :)

Postad 15 juli 2014 - 05:50

Hej.

"If you hit a wrong note, then make it right by what you play afterwards." - Joe Pass

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar