Funkar inte att ladda upp bilder! - Sida 2 - Hjälp & förslag till forumet - Gitarrforum - Sida 2

Hoppa till innehåll

Foto

Funkar inte att ladda upp bilder!

• Vänligen logga in för att svara
23 svar på denna tråd

#21 C.C.P.

C.C.P.

Medlem

• Members
  • 102 Inlägg:

Postad 13 april 2014 - 00:55

Fler forum har problem med detta (Ljudbojen) men testa Photobucket. Där lägger man upp bilderna själv - sen länkar man bara till dem. Kanske inte funkar för avataren (profilbilden) men för andra bilder.

Tack. Photobucket gick ju bra.  :)

Köpes: Epiphone Wilshire, E-Mu Vintage Keys modul, JV1080 modul

Säljes:  ---

#22 Aminor

Aminor

Veteran

• Members
  • 1 263 Inlägg:
  • Location:Logga in och skicka PM om du vill komma i kontakt med mig
  • Interests:Livslångt lärande, Kunskapsförmedling, Musik i teori och praktik, Gehörträning, Rytmikträning

Postad 13 april 2014 - 18:20

C.P.P.,

Klicka på kanppen "Använd fullständig editor" så dyker det upp ett verktyg för uppladdning av bilder under editorn.

The shortcut to playing the guitar is to take the long way around sometimes!

#23 david_ka

david_ka

Medlem

• Members
  • 256 Inlägg:

Postad 31 maj 2014 - 07:12

Jag försöker ladda upp bilder i köp och sälj genom "fullständig editor" men får felmeddelandet

"Använt 4,77MB av din 4,88MB globala uppladdningskvot (Max enkel filstorlek: 116,72K)"

Får varje användare bara ladda upp 4.88 mb på forumet någonsin? Verkar väldigt märkligt?

/David

#24 Aminor

Aminor

Veteran

• Members
  • 1 263 Inlägg:
  • Location:Logga in och skicka PM om du vill komma i kontakt med mig
  • Interests:Livslångt lärande, Kunskapsförmedling, Musik i teori och praktik, Gehörträning, Rytmikträning

Postad 31 maj 2014 - 09:52

Du kanska har laddat upp väldigt stora bilder i trådarna tidigare. Lösningen blir då att ladda om de gamla bilderna med mindre bilder för att skapa plats för nya. Ligger de gamla bilderna i inaktuella säljtrådar är alternativet att radera gamla bilder för att skapa plats för nya. De gamla säljtrådarna fyller ju ingen funktion längre om varorna är sålda så det kan inte spela någon större roll.

The shortcut to playing the guitar is to take the long way around sometimes!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar