Garage SALE/REA Surplusprylar - Säljes - Gitarrforum

Hoppa till innehåll

Foto

Garage SALE/REA Surplusprylar

studio stratocaster

• Vänligen logga in för att svara
13 svar på denna tråd

#1 Kapten Gnissel

Kapten Gnissel

Rock&Rollmupp

• Members
  • 1 695 Inlägg:
  • Interests:Arbeta i studion, meka i hobbyrummet och jamma med likasinnade när tillfälle bjuds. Lite för förtjust i vin och god mat.

Postad 22 januari 2012 - 15:47

Hejsan alla hugade spekulanter!
Säljer ut en del överskottsmaterial. Hoppas att någon hittar något användbart.

Först ut är en Electro Harmonics "The Worm". Denna har jag moddat så att det är möjligt att ansluta till fueltank eller batterieliminator typ BOSS strömkabel. Lite brusig men har ett härligt tremolo och mycket mojo.

Prisidé: 600.-
Postad bild

Näst på tur står en KORG padKONTROL. Denna är praktiskt taget oanvänd. Ett impulsköp innan jag skaffade digitaltrummor.
Manual och USB kabel medföljer. Har kostat 2800.-

Pris 1200.-
Postad bild

En tvådelad bongotrumma av 'laptop' modell. Vet inte mycket om denna (fick den i en bytesaffär) annat än att den är oerhört robust och låter mycket bra. Kanske nya skinn behövs kan ej bedöma det. Den här väger ett antal kilo så den lämpar sig inte att skicka som paket.

Prisidé: 400.-
Postad bild

Nästa apparat är ett tvåkanals trådlöst medhörningssystem från DB Technologies. Modellen betecknas
IEM 1100 och kostade ny ca 4000 kr. Innehåller Sändare, mottagare, nätadapter, antenn och in-ear lurar. Mottagaren
körs på ett standard platt 9V batteri.

Pris 2000.-
Postad bild

OldFart.jpg  Kemper-maniac

#2 d-drop

d-drop

Veteran

• Members
  • 1 090 Inlägg:

Postad 23 januari 2012 - 18:45

Hej!
Min sångare är lite intresserad av den trådlösa mojängen. Är det ok att testa ett rep? Imorgon kanske?
/anders

#3 Kapten Gnissel

Kapten Gnissel

Rock&Rollmupp

• Members
  • 1 695 Inlägg:
  • Interests:Arbeta i studion, meka i hobbyrummet och jamma med likasinnade när tillfälle bjuds. Lite för förtjust i vin och god mat.

Postad 23 januari 2012 - 18:50

OK, jag tar med den imorrn.

#4 d-drop

d-drop

Veteran

• Members
  • 1 090 Inlägg:

Postad 23 januari 2012 - 20:08

Kanon! Jag kan svänga förbi imorgon under dan, är pappaledig. Har inte kvar ditt nummer tror jag, har du lust att skicka över det?

#5 Fisk

Fisk

Veteran

• Members
  • 869 Inlägg:
  • Interests:Musik!

Postad 23 januari 2012 - 22:18

Kan jag med gott samvete skaffa en till gitarr? Hmm... Iallafall nyfiken på vad "Jesper-metoden" är!
Spammar mest.

#6 Kapten Gnissel

Kapten Gnissel

Rock&Rollmupp

• Members
  • 1 695 Inlägg:

Postad 23 januari 2012 - 22:44

Kan jag med gott samvete skaffa en till gitarr? Hmm... Iallafall nyfiken på vad "Jesper-metoden" är!

:-D
Du får väl be honom om en crash-course.

#7 Fisk

Fisk

Veteran

• Members
  • 869 Inlägg:

Postad 24 januari 2012 - 00:13

Om du har kvar den i slutet av februari tar jag den mer än gärna, så får föräldrar och flickvän säga vad de vill.

I nuläget är det dock annat som hamnar högre på GASlistan. En färdig stärkare, tillexempel :lol:
Spammar mest.

#8 Racing

Racing

Futhermucker supreme. Biggest A-hole of the pile

• Members
  • 7 841 Inlägg:

Postad 24 januari 2012 - 00:22

@Fisk. Det handlar om det du kan läsa om på andra håll på forat. När det begav sig hjäptes jag å Thom åt att få ordning på den där strattan...å den blev faktiskt riktigt hygglig. Du kan lugnt ta med den hem....Att den e över i Thoms fall handlar nog inte om att den skulle vara så dålig utan om att Thom i likhet med en del av oss andra tomtar snart får flytta ut i boden för alla gitarrer inomhus... :lol:

Living life one fret at a time...

jesper@by-racing.se

#9 Fisk

Fisk

Veteran

• Members
  • 869 Inlägg:

Postad 24 januari 2012 - 08:06

Nej, hade en känsla av att det inte var ett försök att lura på folk kassa grejer. :P Har bara inte 1500:- över för tillfället. Men som sagt, om ingen tagit den innan slutet av februari tar jag den gärna.
Spammar mest.

#10 Kapten Gnissel

Kapten Gnissel

Rock&Rollmupp

• Members
  • 1 695 Inlägg:

Postad 24 januari 2012 - 09:47

OK, vi får se om den går eller står. Jag har iaf ingen brådska att bli av med den. :)

#11 d-drop

d-drop

Veteran

• Members
  • 1 090 Inlägg:

Postad 24 januari 2012 - 12:51

Thom! Kan du slå mig en pling?

#12 Fisk

Fisk

Veteran

• Members
  • 869 Inlägg:

Postad 29 januari 2012 - 19:11

Hoppas inte du blir besviken, men insåg att jag inte kommer kunna köpa strattan. Blivit helt fångad av stärkarbyggande och sånt. Sorry. Bump iallafall!
Spammar mest.

#13 Kapten Gnissel

Kapten Gnissel

Rock&Rollmupp

• Members
  • 1 695 Inlägg:

Postad 29 januari 2012 - 20:36

Ok, jag förstår. Kom igen med bud folks. Allt är fortfarande kvar utom stratan som jag bestämt mig för att behålla.

#14 Kapten Gnissel

Kapten Gnissel

Rock&Rollmupp

• Members
  • 1 695 Inlägg:

Postad 11 februari 2012 - 14:46

Bumpelump!

Tagga även med någon av dessa nyckelorden: studio, stratocaster

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar