Seymour Duncan SH-2b Jazz - Säljes - Gitarrforum

Hoppa till innehåll

Foto

Seymour Duncan SH-2b Jazz

Humbucker Seymour Duncan Pickup

• Vänligen logga in för att svara
2 svar på denna tråd

#1 Rickard Brinck

Rickard Brinck

Nykomling

• Members
  • 3 Inlägg:

Postad 07 januari 2012 - 22:53

En Seymour Duncan SH-2 Jazz för stallposition säljes på grund av felköp.

Helt ny, bara uppackad en gång och aldrig installerad. Slitaget består som mest av ett halvt fingeravtryck.

En riktigt grym pickup med klassiskt humbuckerljud för genrer som jazz, blues, rock och hårdrock. Ingen asiatisk licenstillverkning utan gjord av Seymour Duncan i USA. Passar alla gitarrer med plats för humbucker såsom Les Paul, SG, Ibanez RG, PRS, Schechter... Ja, ni hajar.

Ljudklipp och mer info finns på Seymour Duncans hemsida:

http://www.seymourdu.../sh2_jazz_model

Kostar 1095 kronor på Jam och 955 på Musikbörsen. Tjäna på min klantighet och köp detta helt nya exemplar för bara 600 + frakt. Ännu billigare vid snabb affär.

Bild:

http://vend.se/file.php/612865
Gitarrer: Fender Standard Stratocaster m. Lace Sensor Gold (hals, mitt, stall) | Fender Blacktop Jazzmaster m. Seymour Duncan Antiquity II (hals) & TB-10 Full Shred (stall) | Fender Standard Telecaster m. Fender Custom Shop Texas Special (stall)
Bas: Squier Vintage Modified Precision Bass
Pedalbord 1 (alt-rock, ambient, shoegaze): Boss NS-2 -> | Ibanez WD-7 | Boss CS-3 | MI Audio Boost N' Buff | Boss DS-1 | T-Rex Bloody Mary | Devi Ever ZG | MXR Blue Box | -> Boss NS-2 | Boss GE-7 | Electro-Harmonix Memory Toy | Seppuku Mind Warp | Boss TR-2 | Boss CH-1 | MXR Phase 90 | Boss DD-3
Pedalbord 2 (blues, surf): MI Audio Boost N' Buff | Electro-Harmonix Memory Toy | Boss TR-2 | Boss FBM-1 | Boss FRV-1
Pedalbord 3 (metal): Boss NS-2 -> | Ibanez WD-7 | Boss CS-3 | MI Audio Boost N' Buff | DOD YJM 308 | T-Rex Bloody Mary | Pedal Projects Fuzz Invader | -> Boss NS-2 | Boss GE-7
Rack: Alesis Nanoverb 2
Amps: Roland Jazz Chorus JC-50 (gitarr) | Markbass Little Mark 250 (bas)

#2 Racing

Racing

Futhermucker supreme. Biggest A-hole of the pile

• Members
  • 7 841 Inlägg:

Postad 08 januari 2012 - 15:25

http://www.thomann.d...ncan_sh2b4c.htm

Ja,eller så kan dra bort närmast en hundring (660 spänn)å verkligen köpa den splitterny från tysken. I all respekt sagt...det där var väl inte speciellt vettigt prissatt ;) .? Inte för att det e min affär....

Living life one fret at a time...

jesper@by-racing.se

#3 Rickard Brinck

Rickard Brinck

Nykomling

• Members
  • 3 Inlägg:

Postad 08 januari 2012 - 16:33

Ah, den beryktade tysken. Då får jag helt enkelt sänka priset.

600 + frakt

(Inrikesfrakt med Posten blir ju billigare än att beställa frå kontinenten också.)
Gitarrer: Fender Standard Stratocaster m. Lace Sensor Gold (hals, mitt, stall) | Fender Blacktop Jazzmaster m. Seymour Duncan Antiquity II (hals) & TB-10 Full Shred (stall) | Fender Standard Telecaster m. Fender Custom Shop Texas Special (stall)
Bas: Squier Vintage Modified Precision Bass
Pedalbord 1 (alt-rock, ambient, shoegaze): Boss NS-2 -> | Ibanez WD-7 | Boss CS-3 | MI Audio Boost N' Buff | Boss DS-1 | T-Rex Bloody Mary | Devi Ever ZG | MXR Blue Box | -> Boss NS-2 | Boss GE-7 | Electro-Harmonix Memory Toy | Seppuku Mind Warp | Boss TR-2 | Boss CH-1 | MXR Phase 90 | Boss DD-3
Pedalbord 2 (blues, surf): MI Audio Boost N' Buff | Electro-Harmonix Memory Toy | Boss TR-2 | Boss FBM-1 | Boss FRV-1
Pedalbord 3 (metal): Boss NS-2 -> | Ibanez WD-7 | Boss CS-3 | MI Audio Boost N' Buff | DOD YJM 308 | T-Rex Bloody Mary | Pedal Projects Fuzz Invader | -> Boss NS-2 | Boss GE-7
Rack: Alesis Nanoverb 2
Amps: Roland Jazz Chorus JC-50 (gitarr) | Markbass Little Mark 250 (bas)

Tagga även med någon av dessa nyckelorden: Humbucker, Seymour Duncan, Pickup

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar