Ska beställa en power suply snart tänkte jag och så undrar jag vad skillnaden mellan denna:
http://www.thomann.d...tank_junior.htm
och denna:
http://www.thomann.d...lant_junior.htm
är förutom priset?? Båda har ju samma mA per utgång och isolerade utgångar? Kan jag liksom lika gärna köpa Harleyn eller ska jag satsa på den dyrara T-rexen när jag ändå håller på?
//Andreas
8 svar på denna tråd
Postad 20 February 2012 - 19:56
"When I die, I want people to play my music, go wild and freak out and do anything they want to do." - Jimi Hendrix
"When I die, just keep playing the records." - Jimi Hendrix
Postad 20 February 2012 - 21:41
En gyllene regel du ska kunna är att man köer aldrig en Harley Benton...såvida man inte är skitsugen på att köpa sig sin egna andra gitarr som man sparat ihop till o skiter o lyssna på vad alla säger så det resulterat i ett väldigt dåligt impulsköp....
H.Å.R.D
Länk till det som är mitt första band i form av könspunk, vi spelar inte längre.
Är du intresserad av att snacka skit om musik?Eller repa eller nåt så hör av dig dude!
Vikingar....nuff said...
Länk till det som är mitt första band i form av könspunk, vi spelar inte längre.
Är du intresserad av att snacka skit om musik?Eller repa eller nåt så hör av dig dude!
Vikingar....nuff said...
Postad 20 February 2012 - 22:18
Haha okey men då kör jag helt enkelt på fuel tank jr.
"When I die, I want people to play my music, go wild and freak out and do anything they want to do." - Jimi Hendrix
Postad 20 February 2012 - 22:20
Alla harley benton produkter görs inte i samma fabrik, det är thomanns samlingsmärke för OEM produkter. Bara för att gitarrerna inte är jätte bra så betyder inte det att deras andra produkter är skit.
Bach Les Paul Custom Vit
Postad 21 February 2012 - 10:14
Ibanez RG på 20 February 2012 - 22:18 sade:
Haha okey men då kör jag helt enkelt på fuel tank jr. 
Hör med lite fler erfarna vet ja.
H.Å.R.D
Vikingar....nuff said...
Vikingar....nuff said...
Postad 21 February 2012 - 10:29
Jag äger en Hb power suply och har inte haft några problem med den.
Postad 21 February 2012 - 10:44
Har en harley benton 2X12a som jag är jä*ligt nöjd med köpte den dock med nya högtalare dock. lådan i sig finns inget att anmärka på powesupplyn har ja heller inte haft problem med än så länge
Elgitarrer:
Yamaha ERG 121-C med EMG 81
Ibanez mtm1 br
Egenbyggd Telecaster
LTD/ESP GUS600EC med Seymour Duncan Blackouts AH1
Ibanez RG 270 med en SD zebra i stallet
Ibanez RGA8
Stärk:
Line6 Spider III SÅLD
Peavey 6505 top SÅLD
Harley Benton 2X12 med V30 från Orangelåda
Effekter/ljudkort
Line 6 Pod HD 500
Cry babe wha wha
Ibanez Tubescreamer
Boss Line-selector
Boss Tuner
MXR 10B EQ
EMU 0404
Yamaha ERG 121-C med EMG 81
Ibanez mtm1 br
Egenbyggd Telecaster
LTD/ESP GUS600EC med Seymour Duncan Blackouts AH1
Ibanez RG 270 med en SD zebra i stallet
Ibanez RGA8
Stärk:
Peavey 6505 top SÅLD
Harley Benton 2X12 med V30 från Orangelåda
Effekter/ljudkort
Line 6 Pod HD 500
Cry babe wha wha
Ibanez Tubescreamer
Boss Line-selector
Boss Tuner
MXR 10B EQ
EMU 0404
Postad 21 February 2012 - 10:53
Jag har svårt att tänka mig att ett så känt företag skulle sälja ren skit. Antar att de har någan slags kvalitetskontroll på produkterna de säljer.
Postad 21 February 2012 - 10:54
Känner fler som använder HB powersupply å det har varit utan anmärkning. Å andra sidan...hur svårt kan det vara liksom...
Living life one fret at a time...
jesper@gofastparts.se
jesper@gofastparts.se
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar