Prova kan du alltid,men sanningen att säga......
Om du nu gillar Laneyn så kostar tex ett eftermarknads Eminence Blackpowder eller Cannabis Rex inte ens 800 spänn nytt hos tysken. Kan mkt väl vara den enskilt bästa uppgraderingen du kommer göra av stärkaren.
Å Laneys original element suger kal ankröv så illa att det fanimig finns inte...
Förslag på stärkare
Startad av Svängen, Jan 19 2012 13:07
45 svar på denna tråd
Postad 15 February 2012 - 22:42
Living life one fret at a time...
jesper@gofastparts.se
jesper@gofastparts.se
Postad 15 February 2012 - 23:10
Gillar och gillar ?? jomenvisst till sovrummet kan det kanske vara ett alternativ och med tanke på att jag har fått den gratis av en kompis så kanske man kan släng ett par hundra på den utan att må dåligt över detta. Har säkert slängt dessa pengar på sämre grejor någon gång. Letar och provspelar fortfarande när tillfälle ges efter en vettig stärkare som man kan repa med och använda live de få tillfällen som ges. Kan bero på min talang att man inte ringer mig då det brinner till
Kal ankröv var fan ett nytt uttryck.
Postad 19 February 2012 - 16:47
Har du en gibson les paul och spelar gammal hårdrock köp en 100w marshall.jvm en är billig nu.
Postad 08 March 2012 - 19:38
Hoj. Var nära att handla idag, men tvekade i sista sekund. Som det ser ut nu så står det mellan en Fender hot rod deville 410 eller 212. Eller kanske en hot rod delux 112. Handlaren på affären tyckte att om man spelar humbucker/lespaul så ska man välja 410 vilken även jag tyckte lät bäst. Faan va svårt det är. Någon som kan välja åt mig.
Postad 02 April 2012 - 21:51
Hoj. Har glömt att meddela att det blev en hot rod deluxe 112. Rätt nöjd faktist. Tack för hjälpen.
Postad 03 April 2012 - 10:46
Grattis grattis! Det där är en riktigt vass förstärkare vill jag lova! Var själv inne på en Hot Rod Deluxe ett tag men den var helt enkelt för högljudd... Annars hade jag kanske skaffat en jag med...
// Jonatan :)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar