För nu e det fanimig så fult att detta kan inte ens en mamma älska. Asså....jag skämtar inte nu.
En Dynacord Rex e fan inte vacker från början,men när nån papphatt får för sig att skala av den å limma dit vävtapet som man sedan målar baby samt marinblått i bästa allmogeförmåga va....Martin Timell kan fan kyssa mig i röven!!!
Yeah.
That makes for an UGLY motherfucker...right THERE!!
Grejen e. Han med stärkarn som levererar mest krut å som e fulast vinner. Det E bara så

....det blir ju inte bättre av att vävtapeten e sliten....
Den i nån form av konverterad damstrumpa omklädda baffeln...får ju vem som helst att bli hård!!!!!! Å att man sedan gjort sig besväret att klippa ut Dynacord emblemet i mocka,eller va fan de nu e(jag VILL verkligen inte veta!!!!!!!!) tycker jag liksom e pricken över i!!!

Behöver jag ens kommentera?? *vrålgarvar*-dis is da shitt!!

...n take my word for it boys...them funnels right there? Nah...ya don´t want any a that...trust me...you do NOT.....
(De låter ngt så IN I HELVETE ILLA med dist att det e knappt att förklara. Å vad värre e,varför varför varför varför en tiotummare å en 12a? Asså...hur tänkte de DÄR?)

...then...for a personal favourite of mine....Jajamen!!! Den där prylen sitter fastnaglad(Pinternaglad...ha? ha? Ni hajar??!??!)nedanför den där 10 tummarn. Denna originalinstallation e även känd som performance by papp. Stoppar garanterat alla stående ljudvågor inne i denna powerhous combo plättlätt!!!
(Å ärligt...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj. ÅTERIGEN!! Jag VILL verkligen inte veta!!!)
Nåja.
Lite mer allvarligt.
Den har nu fått sig nya lytar å nya slutrör. Bias e justerad...å faktum e...genom en ANNAN låda...så låter faktiskt clean riktigt juste! Hamen...så e re...
Men...
Men....
Wait for it!
FUCKING WAAAAAAIT FOR IT!!!!!!!!!!!!!!
Se de e inte riktigt ambitionen med det här projektet.
Ambitionen e att få till en stärk som e så jävla FUL att när den går in går dörra ut (redan fixat kan vi säga) å som levererar så att damerna tappar trosorna i ren förskräckelse.
Å...se DÄR e vi inte än.
Kastade runt div komponentvärden utan ngn eg framgång tills dess jag började kolla efter DC läckage över kondningar....jo TJEEEEEEEEEENA!!
Å inte bara det.
Man har tydligen haft juste spons på tenn,för DEN varan e det fan inte snålat med iaf!! Såpass att jag får handla mer lödfläta....å göra om skiten för vi har bara IDAG haft 2 fall av rena överslag i skrotet. Såpass att det började lukta kärlek,banne mig,en stund!!! Men men...på´t igen bara...för att få till detta HELVETISKT fula as till att slå alla rekord i det där med "the imaculate seduction".
Så.
Som det heter.
"To be continued".
...fuckin count on it...