Hoppa till innehåll

Hallå där!

• Please log in to reply
4 svar på denna tråd

#1 Hangar

Hangar

Nykomling

• Members
  • 27 Inlägg:

Postad 30 December 2011 - 00:02

Har tidigare bara läst lite om mixning och Cubase i studio forum, men tänkte att det borde finnas något unikt för enbart gitarr. Så jag sökte på google, och här är jag.
Emilio heter jag och är uppvuxen i Göteborg. Ni kan kalla mig för Glenn om ni så tycker. Spelar mestadels akustisk gitarr (klassisk). Har spelat gitarr i ungefär 4-5 år. Är nybörjare med allt som har med mixning att göra, men jag försöker så gott jag kan med att få till ett bra ljud från min sE X1:a och CM3:a. Är 20 år gammal. Jääävligt självkritisk när det kommer till egna inspelade projekt - vill att det ska låta så bra som möjligt.

Gillar all typ av musik egentligen. Pearl Jam, Creed, Metallica, Alice in Chains för att nämna några.
Hoppas att jag någon dag spelar i ett band. Har tagit några grundlektioner i gitarr när jag var yngre men slutade efter nåt halvår och fortsatte utvecklas genom tabulaturer, justinguitar.com och youtube.
Blir förhoppningsvis antagen till någon musikhögskola till hösten. Tänkte inrikta mig på ljudteknik.

Ja, vad kan jag mer tillföra? Hmm. Kommer inte på något, men om ni har några frågor så är det bara att skriva.

#2 jazzkatten

jazzkatten

Veteran

• Members
  • 1059 Inlägg:
  • Interests:Jazz, Blues, Filosofi, Hockey :)

Postad 30 December 2011 - 00:15

Hej hej :)
'jazz can be taught in just three lessons; 1st lesson: practice for 10 years; 2nd lesson: practice and perform for 10 years; 3rd lesson: practice, perform and develop your art for 10 years.'

#3 Fisk

Fisk

Forumsräv

• Members
  • 539 Inlägg:
  • Interests:Musik!

Postad 30 December 2011 - 00:32

Tjo, kul med fler göteborgare här!
Spammar mest.

#4 Chewbacca

Chewbacca

Forumsräv

• Members
  • 695 Inlägg:
  • Interests:Gitarr och musik, foto, film (mest skräckfilm), öl, whisky, vin, mat, semester :)

Postad 06 January 2012 - 23:30

Tjena!
Alltid GAS...

#5 Society

Society

Forumsräv

• Members
  • 550 Inlägg:

Postad 07 January 2012 - 01:34

Välkommen välkommen! :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar