Jag heter då som sagt Anton, är 22 år och arbetssökande ifrån Bollnäs. Bor med sambo och dotter på ett område i Bollnäs som heter Bergsveden.
Jag har spelat gitarr i ungefär fyra år men med långa perioder då jag inte spelat, så vet inte hur lång tid jag "försökt" spela exakt. Haha!
Gitarren jag har just nu är en Ibanez RG420cm, gillar den skarpt, inget fel med den!
Andra gitarrer jag har ägt;
En äcklig fender-kopia som vägde bly (första gitarren, den var riktigt skit)
Washburn ??? (Någon Scott Ian modell, väldigt lågbudget, ungefär lika skit som första)
Washburn D200PROE (Gillade starkt denna gitarr!)
Schecter Damien Elite (Min 7-strängade dröm, grät som en tjej efter jag sålt henne..)
Spelar i ett band på fritiden som heter Everlasting for Downfall! Här hittar ni oss!
www.myspace.com/everlasting4downfall, vi finns på youtube också om det skulle vara något. Bara söka så kommer det fram något.
Införskaffade mig en ny topp och låda när jag började i bandet, innan hade jag;
Laney Topp 120W, minns ej exakt modell.
Och en Marshall låda 4x10.
Nu spelar jag med en Randall låda, 4x12 400W,
och en Randal Topp, RH100 G2.
Innan jag började spela gitarr så spelade jag trummor i ett Death Metal band, det funkade sådär men kände att jag helst ville prioritera gitarrspel, fast trummor hade ju inte varit fel att fortsätta spela heller, men med noll inkomst blev det helt enkelt inte så lätt.
Fråga på om det är något ni undrar, alltid kul att snacka med folk. Hej på er!